martes, 12 de enero de 2016

EL PREZI per Pablo Gascon

    Un prezi és una aplicació multimèdia per a la creació de presentacions de manera dinàmica i original.  L' aplicació és d'origen hongarés,el seu creador és Adam Somlai-Fischer,arquitecte que treballava amb presentacions de zoom des de 2001.
    La versió gratuïta funciona solament des d'Internet, però existeixen modalitats de pagament amb avantatges.
    Vaig conéixer aquesta aplicacio gràcies al meu tutor Ferran, i ara m'agrada moltíssim i estic utilitzant-la molt en les diverses assignatures per a fer presentacions sobre temes en classe, en lloc d'utilitzat esquemes o mapes comceptuals. Estic encantat amb aquesta forma de presentar la informaciò perquè és novedosa i original i es pot navegar per la presentació des de la vista general, ampliant-la o reduint-la, també es poden incloure efectes visuals, videos, fotos o qualsevol altre contingut.
A més,és fàcil d,utilitzar prequè totes les versions inclouen un tutorial d'ús. Així vaig aprendre jo, seguint el tutorial.

    Jo pense que aquestes presentacions són molt més divertides per als alumnes i professors perqué la informació apareix sobre diversos fons: dins de núvols, en forma de diari, dins d'objectes, animals,etc...A més de les fotos, imatges, dibuixos...
    Jo he fet alguns prezis en les assignatures de Socials, Lengua i Llengua, com per exemple:dels determinants, dels climes d'Europa, dels rius d'Espanya...I recomane als alumnes utilitzar aquest programa per fer presentacions en classe,quedaran molt bé amb els professors i aquestos els posaran bona nota, un excel.lent segurament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario