jueves, 12 de noviembre de 2015

GALLOCANTA

Ya hem pujat a l'autobùs i estemcomençantel viatje mes bonic i que recordarem tota la nostra vida.
Ja hem plegat i han sigut 3h i 30 molt llarges,segur que en eixe moment vam estar pensant que trobariem en falta a els nostres pares y mares que tambè ens trobaran en falta.
Ja es hora de dormir pero com Laura V es sonambula em fa molta gracia i no puc dormir.Em toca dormir en ELIA ,ALBA,CANDELA I LAURA V .Han separat a Marta la meva parella fins i tot estic am cunes companyes maravilloses.

                                                                 MENJARS
Hui ham sopat macarrons ,carn amb creïlles frejides i danone.
Hui hem desdejunat llet amb madalenes.
Hui hem dinat tortilla de atun i una poma.
                                                        LLOCS VISITATS
Hem anat a Terol despres a Zaragoza i finalment a LA LLACUNA DE GALLOCANTA .Per els nervis de aplegar mos vam portar mal.Finalment em anat a Daroca aon hem fet una ginkana.







                                         CANDELA SOLER CATALA













No hay comentarios:

Publicar un comentario