lunes, 9 de noviembre de 2015

Gallocanta

GALLOCANTA

El día 5 de Novembre tots en vam despertar mes promte per arribar a temps al autobús perque no voliem arribar tard vam pujar i era un viatge molt llarg i el conductor va posar algunes pelicúles.

Quan van passar unes 2 hores ens pararen a esmorçar despres vam anar al castell de Peracense i tots vam vore unes ferramentes de fa molt temps vam pujar a altres llocs del castell i el monitor ens va explicar cada cosa d' elles.

Despres vam pujar al autobús i vam anar a vore un pastor que tenia al voltant de 1.000 ovelles  el xic que es deia Amado ens va explicar un poquet com era cuidar 1.000 ovelles nosaltres  pensaven que era molt dur pero ell com ja tenía experiencía va dir que era menys dur que si la cuidaven unes altres persones que no tenien experiencía.

Quan vam pujar al autobús un altra vegada vam anar a Gallocanta peró primer vam parar a esmorçar  quan arribaren a Gallocanta  vam entrar a ún museu i allí vam escoltar el soroll que feien els animals mes o menys quan eixirem del museu vam vore les grulles amb un telescopi i era super xulo i molt emocionant allí ens vam donar temps per berenar i ja era casi de nit despres de berenar vam anar al albergue Allucant alli ens vam donar unes habitacións i de sopar després de sopar vam pujar a les habitacións i vam anar a ¨dormir¨

Al matí següent ens vam alçar per a vore grulles i despres vam anar a Daroca allí vam fer un joc  que hi havía que trobar unes pistes i posar les respostes després del joc una xica ens va explicar alguna historía de Daroca molt interesant.

I finalment ens vam pujar al autobús i vam tornar a casa

De Erik Gutiérrez Arenas.