lunes, 9 de noviembre de 2015

VIATGE A GALLOCANTA

El dia 4 de novembre cuan em vaig xitar se me va fer un embolic a la panxa dels nervis que tenia per lo que anava a pasar-mhe al sant demà.El dia 5 de novembre a la matinada vaig desdejunar,em vaig vestir i vaig agafar el cotxe per anar a l'estació de la RENFE,menos mal que vaig arribar a les 8:30 justet a l'ora que ens va dir Ferran.Una vegada en la estació agafem un autobus amb un simpàtic conductor que vuic agrair la seua paciencia per aguantar-mhos tot el rato que per a aguantar-mhos fa falta molta paciencia,en fi que cuan vaig entrar a l'autobus em vaig portar una desepció pèr que Laura V i Alba eren les meues parelles i voliem anar juntes al final de l'autobus  pero com que estabe joel i la penya aixina que vaig decidir anar asoles i al final de l'autobua hi habia un lloc lliure pero no se podia sentar ningú aixina que a mi em van passar davant del tot amb els profes que tambe mhe ho vaig passar super bé.cuan va començar a arrancar el autobus i ha anar per la carretera se me va fer un poquet llarg per que van ser 3 hores en autobus encara que pararem a asmorçar.al final d'un viatge tan llarg varem arribar al CASTELL DE PERACENSE on hi habia un senyor que li deien Jesus que ens va explicar amb tot detall lo que hi va ocurrir al castell al llarg del temps,després varem anar a dinar a un poble precios amb uns  columpis i una pista de futbol.Per la vesprada varem anar a visitar a un pastor amb aproximàdament unes 1.000 ovelles i dos gossos ,ens va estar explicant com era el seu treball i la qualitat que tenia i també varem visitar la Llacuna de Gallocanta per a vore el centre de intrerpretació de la Llacuna i a les grulles com venien de altres llocs del món.cuan es va fer de nit varem anar al albergue Allucant precios amb unes estatues de dos grulles en la entrada i per dins era moly gran i molt acollible.una vegada dins cada un va triar una habitació i a mi hem va tocar anar persupost amb les meues parelles Laura i Alba i les dues Candeles, varem estar un ratet en la habitació hasta que Ferran ens va cridar per a sopar i una vegada varem acabar de sopar ens putjarem unaltra volta a la habitació fins a que ens xitarem molestarem un poc hasta que ens dormirem i a la matinada del dia seguent Ferran ens despertá a les 7:30 de la matinada per a vore les grulles emigrar cap al sud i al acabar de voreles varem anar al albergue a desdejunar per a partir cap a Daroca per a fer una gymcana.Una vegada en Daroca anarem al centre de turisme i una xica molt amable ens va explicar lo que anavem a fer i ens mostraren un video per a saber lo que era daroca.a continuació començarem la gymcana y Ferran ,Cris y Amparo feren uns grups jo anava en el de Ferran i eixa gymcana va fer que jo aprenguera mes coses de les que savia pero lo que mes em ma agradar de aquesta activitat va ser cuan li varem preguntar a un home que com li deien a una casa molt peculiar en Daroca que es deia la casa del demonio rojo per que hi habitava un home que tenia molta mala llet.En acabar la gymcana anarem a dues torres de daroca en les que ens explica un caballer de lédat mitjana les consequensies que tenia la guerra en daroca i sobretot en eixos temps i al final de la visita a daroca putjarem per unes escales pro estretes fins a una de les torres de Daroca que com enterra hi habien uns forats en la pedra ficaren una reixa per a que ningú caiga.En la plaça central de Daroca ens va arreplegar l'autobus per a ficar rumbe cap a Gandia i a meitat del camí pararem un altra volta per a dinar en un parquin de caravanes i camions on hi habia un bar i dins militars varem fer tot lo que teniem que fer i ja definitivament ens dirigiem cap a gandia.
GRACIES PROFES PER HABERNOS DONAT AQUESTA OPORTUNITAT TAN GRAN!
DE ELIA

No hay comentarios:

Publicar un comentario